به گزارش کلهرنیوز به نقل از مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی سال‌جاری بر اساس تصمیم اخذ شده توسط هیأت دولت اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون دهک یک تا ۹ از مجموع ۱۰ دهک یارانه دریافت می‌کنند که مشمول طرح کالا برگ الکترونیک هستند که دهک یک تا سه که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و دهک چهار تا ۹ یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ازای هر نفر دریافت می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر اجرای طرح فجرانه ویژه سه دهک اول در دستور کار قرار گفت که ویژه خرید کالاهای اساسی است و به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: استفاده از طرح فجرانه تنها برای خرید کالاهای اساسی است که براساس لیست اعلام شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی مواد غذایی و پروتئینی است و این طرح به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه بیان کرد: این یارانه به مدت سه ماه به واریز می‌شود و تنها یارانه هر ماه را می‌توان در همان زمان استفاده کرد و قابل دریافت نقدی و یا انتقال به ماه آینده نیست.

احمدی اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳ هزار و ۵۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک و فجرانه آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :