به گزارش کلهرنیوز ، عبدالرزاق برزگر امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، سازمان پزشکی قانونی را یک ابزار کارشناسی برای دستگاه قضایی دانست و گفت: وظیفه ما در مرحله اول پاسخ به استعلامات قضایی، سپس پاسخ به استعلامات اداری و پاسخ به ارباب رجوع مردمی است و در این زمینه تلاش های بسیاری صورت گرفته هرچند که اعتقاد داریم هنوز به آن چه که ایده آل است نرسیده ایم اما در حال تلاش و ارتقاء هستیم.

وی افزود : برای آنکه یک رأی عادلانه توسط دستگاه قضایی صادر شود ما نیز باید کمک کنیم و در این خصوص باید نظرات ما کاملا دقیق و صحیح باشد لذا توقع ما بهبود کار است هرچند که امکانات کمی داریم.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور خاطر نشان کرد: باید شأن ارباب رجوع حفظ شود و اگر ساختمانی برای پزشکی قانونی احداث می شود برای حفظ شأن مردم است چرا که پرسنل ما کار کردن در شرایط سخت را نیز انجام داده اند.

وی تصریح کرد: در جمع پرسنل سازمان پزشکی قانونی ۶۰ درصد تخصص لازم را دارند و ۵۰ درصد نیز پزشک هستند و از آنجا که کار کردن در این سازمان سخت است ما برای جذب و حفظ نیرو مشکل داریم پس باید با تخصیص اعتبارات لازم این پرسنل را حفظ کرد و از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم ما را در این راه کمک کند.

همچنین در این آیین از زحمات دکتر کمالی قدردانی و دکتر خانی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کرمانشاه منصوب شد./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :