کرمانشاه پر از ندای یاری طلبی حادثه دیدگان این زمین لرزه مهیب شد ، عمق فاجعه زیاد بود ، همه پای کار آمده بودند ، همه ایران کرمانشاه شده بود . اما ساماندهی کمک های مردمی مدیری مدبر می طلبید و داوطلبانی کارآزموده و خستگی ناپذیر .

سرخ و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر کرمانشاه از دقایق اولیه حادثه پای کار آمدند ، آواربرداری ، نجات مصدومان ، امدادرسانی ، اسکان اضطراری ، حمایت های روانی ، تغذیه و ساماندهی کمک های مردمی فقط بخش کوچکی از خدمات شبانه روزی آنان بود .

انگار از گردش ماه و خورشید بی خبر بودند ، شب و روز برایشان فرقی نداشت فقط قرار بود همه هرچه زودتر به آرامش برسند .

روزها گذشت …

اتفاقات تازه تری افتاد ، جیره بندی غذا ، اسکان موقت ، شناسنامه امدادی و …

گویی قرار نبود کار هلال احمر تمام شود .

کم کم مردم و مسئولین کشوری که مهمان شهرمان بودند از کنارمان رفتند ، کمک های مردمی باید ساماندهی می شد ، بماند که چه چیزها در فضای مجازی منتشر کردند که بند وحدت ما پاره شود اما محکم تر در کنارهم ماندیم .

حالا بعد از یک سال به خود می بالیم .

جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آزمون سختی را در سال گذشته پشت سر گذاشت که سربلند و پیروز از آن بیرون آمد و این سربلندی به پاس زحمات شبانه روزی امدادگران ، کارکنان و البته مدیریت مدبرانه و کارآمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بود و حالا چه التیام بخش است تحسین مسئولین ارشد جمعیت هلال احمرکشور در جلسه شورای معاونین استان ، چه توان آفرین است انگیزه مدیریت و کارکنان این مجموعه برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) در آبان ماه امسال و چه پر غرور است رضایت مردم در کنار مسئولان دلسوز استان و کشور از فعالیت های ماه نشانان آسمان سپید همدلی .

محمدامین عزیزی

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :