کلهرنیوز – امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوینِ ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کند. با گسترش حوزه ارتباطات بشری و توسعه فن‌آوری‌های اطلاعاتی و همچنین ارتقای روز‌افزون و همه‌جانبه علوم و فنون نیاز به ساماندهی اطلاعات بیش از پیش احساس می‌شود. 

در این راستا، روابط عمومی‌ها نقش حیاتی و ارزنده‌ای را در پاسخگویی به اذهان عمومی و شفاف‌سازی افکار جامعه نسبت به رخدادهای درون سازمان و آشکار ساختن سیاست‌ها و موضع‌گیری‌های سازمان در عرصه ملی و بین المللی بازی می‌کنند که موفقیت در این عرصه بی شک وامدار علم، تخصص و تعهد کارکنان روابط عمومی است. روابط عمومی‌ها به عنوان یک ابزار مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه هستند.  

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم ، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات ، روشن‌گری افکارعمومی ، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌عمومی سازمان‌ها است .

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را گرامی می‌دارد و امید آن دارد که مهرورزی بر همه‌ی ارتباطات جهانیان سایه اندازد …

محمدامین عزیزی – مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :