بخش بیلوار یکی از مناطق تأثیرگذار همیشگی در عرض اندام های سیاسی کرمانشاه است که در ایام انتخابات محل آمد و رفت سیاسیون استان از هر تفکریست.

تقریباً همه ی مسئولین استان سالی چندبار از آن بازدید می کنند اما شاید به خاطر هجم بالای مسئولیت ها و شاید هم چون خود هیچگاه راننده ی خودرویشان نیستند نظر خاصی نسبت به جاده ی آن ندارند.

جاده ی بخش بیلوار از قلعه ی شاهخانی تا دینور مسیری فراموش شده است که تبدیل به قتلگاه مجاوران خود شده است و به نظر نگارنده دیگر باید به آن لقب جاده ی مرگ یا مسیر فراموشان را داد.

مسئولین امر،متولیان عمران و آبادانی کرمانشاه،استاندار محترم،بخشدار گرامی،مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، برادران گرام،بد نیست برای برخی از بازدیدهایتان راننده ی خودرویی باشید که سواریتان می دهد.

مسیر فراموشان ، یکی از آن مسیرهاست که تا خودتان راننده ی خودرو نباشید از عمق فاجعه مطلع نخواهید بود.عرض نا مناسب جاده ی بیلوار قطعاً استاندارد لازم را جهت عبور و مرور به صفر نزدیک می کند.

پیچ های خطر ناک و غیر استاندارد مخصوصاً پیچ های منتهی به شیب جاده و وجود آسیب دیدگی های فراوان در مسیر و البته کمبود علائم هشداردهنده ی راهنمایی و رانندگی سالانه عزیزانی را داغدار می کند که مجاوران بی زحمت و نجیب و باحیای آن می باشند.

مردمانی که هیچگاه زحمتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته اند نباید از یادها فراموش شوند.نباید حیایشان را دید و از کنار مشکلاتشان به راحتی گذشت.نباید از آن ها خدمت گرفت و به آن ها خدمتی ارائه نکرد.

شاید برخی از عزیزان که سمتشان گفته شد در جریان وضع موجود نبودند اما بعد از این نوشتار که قطعا به محضر عالی همه ی عزیزان خواهد رسید بدانید مسئولیت هر قطره ی خونی که در اثر نا مناسب بودن جاده ی فوق اتفاق بیافتد با عزیزی است که می توانست کاری انجام دهد و مردم عزیزتر این منطقه را از یاد برد و کاری انجام نداد.

 بهنام پیداکالیانی – فعال رسانه

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :