به گزارش کلهرنیوز ، نادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: صحبت های اولیه به منظور برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در استان کرمانشاه انجام و موافقت فدراسیون کشتی و استاندار کرماشناه اخذ شده است.

نائب رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر منتظر تشکیل جلسه رئیس فدراسیون کشتی و استاندار برای ابلاغ تصمیمات هستیم.

وی با بیان اینکه بازه زمانی برگزاری مسابقات جام تختی بهمن ماه است، گفت: کشتی گیران حاضر در مسابقات جام تختی توسط فدراسیون کشتی انتخاب می شوند اما به استان کرمانشاه با توجه به سهمیه میزبانی سهمیه بیشتری برای حضور کشتی گیران داده خواهد شد.

تقی زاده افزود: سال گذشته از استان کرمانشاه ۶ کشتی گیر در مسابقات جام تختی حضور یافت که همگی مدال آور شدند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه همچنین درباره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: در این مسابقات چهار کشتی گیر ملی پوش ما حضور نداشتند و با جوانان نتیجه گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این مسابقات استان کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، خاطرنشان کرد: دوره های قبلی مسابقات کشتی به صورت مصاف تیم های برتر برگزار می شد، اما در این مسابقات همه کشتی گیران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده با اعلام اینکه در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور ۱۰ کشتی گیر کرمانشاه در ۱۰ وزن حضور یافتند، افزود: در نهایت موفق به کسب یک مدال طلا و چهار مدال برنز شدیم.

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :